tisdag 14 april 2015

Tävla om tre böcker från 




Semester på gång? Pendlar du med buss/tåg och 
kopplar av med en bok? Eller tar du en lästimme innan sänggåendet varje kväll?

Tävla idag!

Tre pocketböcker lottas ut till en vinnare. 
Läs mer hos förlaget under varje bok.

Dragning sker den 18:e april. För att delta i tävlingen så kommenterar du 
och nämner en annan intressant titel som förlaget har i sin utgivning. 





Läs mer  HÄR










Utlottningen sker i samarbete med förlaget 

Gilla böcker

Lycka till!


Klänning-fynda: 

HÄR



HEJA Aftonbladet Söndag 

- som i helgens nummer hade "Gör om mig"-reportage 
med en MAN! Underbart, hur ofta ser vi det?

Löp å köp tidningen och anmäl fler män till en make over. 


Något av det vackraste vi vet, lyssna här:

ELVIS




8 kommentarer:

  1. Jag är gärna med i utlottningen om dom tre böckerna. "Låt Vargarna Komma" är en bok jag ochså gärna vill läsa.
    Vh. Anne-Mari

    SvaraRadera
  2. Jag vill gärna vara med i denna roliga tävling, säger att Jag ger dig solen är en annan bok hos G B. Titti Sundh- B

    SvaraRadera
  3. Snygg klänning och så kul med tävling. Vill gärna vara med. En annan intressant bok hos Gilla Böcker är Jag ger dig solen/Jandy Nelson. /Suss

    SvaraRadera
  4. Jättesnygg klänning! Jag behöver ladda upp med böcker inför den kommande Italienresan...
    Kram Stina

    SvaraRadera
  5. David Levithans Världens viktigaste kyss, är en annan titel hos förlaget.
    Några pocketböcker till semestern är ju aldrig fel att vinna ;)
    Kram/Maria

    SvaraRadera
  6. Plan B säger jag och tävlar mycket gärna. vänl. Ann-Katrin på Öland

    SvaraRadera
  7. Första pekboken, söt liten barnbok finns där. /Nilla

    SvaraRadera
  8. Tropper-böckerna! Sussie

    SvaraRadera

Välkommen med en trevlig kommentar eller en fråga så besvarar vi den så gott vi kan.