torsdag 24 september 2015


DEBUTANTER HELA HÖGEN 
I ETT BOKPAKET!





TÄVLA MED FINASTE MATTAN 

 Berätta för oss om en titel hos


som du tycker verkar intressant förutom just dessa.


 Kommentera med ditt namn efter inlägget.

Dragning den 1/10

Tävlingen sker i samarbete med 


De som kommenterar och följer oss på Instagram får 2 lotter. 

Leta upp i flödet.


 - L Y C K A  T I L L ! -

_______________________

Kockarnas kamp.

Tröttnar man på Skånes finaste gård med denna kocktävling? Nej man gör ju inte det. Vill man flytta in en vecka, hänga med dem och bli serverad finmat minst tre gånger om dagen? Ja, just så är det. 
Fixa bassängerna som står och algar ner sig till en riktig pool och vi kommer på stört nästa sommar!




Och vill man impa på gästerna dukar man golden style.

14 kommentarer:

  1. FÄRJAN!
    Har inte Insta så det blir bara 1 lott då...
    Kram

    Molly

    SvaraRadera
  2. Färjan av Mats Strandberg, verkar spännande. Presis som jag tycker om!
    Vh.Anne-Mari

    SvaraRadera
  3. Säger Mary men har ingen instagram tyvärr så då blir det väl till att nöja sig med en lott om det inte går lika bra med facebook?

    Snygga kannor! Hösthälsningar från Dalarna.

    Betty

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nähä, för vi har inte Fejkbook kära du! : )

      Radera
  4. Ingrid Bergman boken vore en dröm!

    Katarina Erikssson

    SvaraRadera
  5. Jag säger då BOKTJUVARNA.
    Detta vore en drömvinst för mig.
    Sussie

    SvaraRadera
  6. Siri hustveds nya vill jag gärna läsa förutom debutanterna;)
    Delar på Insta där jag heter @ulejo

    SvaraRadera
  7. Färjan av Mats Strandberg. Verkar vara en spännande bok. Älskar böcker och slukar typ en i veckan:-) Mvh Ethel Gustafsson i Falun

    SvaraRadera
  8. Sjäkvhushållning i praktiken verkar vara en utomordentligt fin bok helt i tidens tecken. Vi kan inte förbruka och förbruka hela tiden det är inte hållbart mer för återbruk och självhusshållning. Nu kommer hösten och vad är då inte mysigare än att krypa upp i soffan med en bok 🌿📖

    SvaraRadera
  9. Färjan helt klart!! Och jag följer på insta nu, mitt namn där är Varganatt :)
    /Victoria

    SvaraRadera
  10. Svarar också "Färjan". Det verkar som en måsteläsabok alla gånger!

    SvaraRadera
  11. Siri Hustvedts 'den lysande världen' hade jag gärna läst!
    Följer er på instagram, h.erbok

    SvaraRadera
  12. Färjan av Mats Strandberg verkar vara en spännande bok.
    irene.helmersson@live.se

    SvaraRadera

Välkommen med en trevlig kommentar eller en fråga så besvarar vi den så gott vi kan.