lördag 26 september 2015


Oj, oj, oj! Snyggheter på gång!


TERMOSKANNA MAJESTIC GOLD

´


 2 st i har vi i tävling här, i samarbete med


Kika in på Sweethomes hemsida och berätta för oss vad du gillar ur Vingas sortiment.

(Observera att Sweethome har flera leverantörer).

H Ä R

Kommentera med ditt namn.

Nu är du med i tävlingen!

Dragning sker den 15/10


 STORT LYCKA TILL!


Och för de personer som inte gillar guld så kan man köpa kannan i koppar...





... eller i svart, hos Sweethome.se

  ______________________


Vi gillar prisvärt. Och stilfullt.








Att färgsätta en karl





H Ä R




Helt  rätt  med  stövlett




Shoppa loss här


Och så finns det folk som hittar sådant här när de kommer tillbaka efter en golftur.



En del ömsar skinn så det syns, läs här:

H E M O D L A T


Hjäääääääääääälp!

43 kommentarer:

  1. WOW så snygg!
    Den vill jag gärna vara med i utlottningen av.

    Det finns måånga fina saker i deras sortiment men jag skull gärna vilja ha besticken VINGA CUTLERY GOLD SERIES, dom gillar jag skarpt!

    Fin helg till er
    KRAM Susanne

    SvaraRadera
  2. Hej, gillar det grå serveringsfatet " Lukas" ur Vingas sortiment. Tycker också om det som är prisvärt och stilfullt. Bra kombo. Kram//Annika

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Oj,ja de har så mycket fint! Jag älskar grönt o h fastnade för lukas,grön i serveringsfat och hade gärna haft tallrikar i serien om det funnits. Gillade även de guldiga besticken .. Håller tummarna för att vinna termosen,den behövs till höstens släktkalas vi brukar bli runt 20-25 pers! Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Så mkt fint de har! Har alltid önskat mig en keramisk kniv. Gärna en brödkniv. De ska vara superbra!

    Anna heter jag :-)
    Ha en skön helg o Kram! Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi minns dig Anna! Du har vunnit bok (eller var det böcker hos oss)! : ) Kram tillbaka och fin helg. : )

      Radera
  5. Gillar brännare brule vore super och kunna göra sin egen creme brule och till det serveras givetvis kaffet i den fina termosen : ) ha en fin helg

    SvaraRadera
  6. Åh vilken underbar thermoskanna! Är just nu väldigt förtjust i lite guldiga saker.Så fastnade direkt för Vinga Cutlery Gold Series. Mvh Ethel Gustafsson

    SvaraRadera
  7. Gjutjärnsmortel som är fin säger jag. Tycker termosen koppar är ännu snyggare med det kanske man kan byta till om man vinner?

    MoA

    SvaraRadera
  8. Jag gillar verkligen Vingas termos, deras värmeflaska och deras serveringsfat Lucas är ju så fint. Kram Anette

    SvaraRadera
  9. Vilka snygga termosar! Mycket fint där, jag gillade det stora svarta fatet, Lukas och skärbrädan. Kram Suss

    SvaraRadera
  10. Tilda tävlar tokgärna, tycker tapasformar trevligt.
    Tihi

    SvaraRadera
  11. Oj så mycket fint! ❤️
    Men nu är det termosar i guld som gäller -
    hoppas att det skräller!
    Har även kommenterat på Insta -
    allt för att kamma hem vinsta! ��

    SvaraRadera
    Svar
    1. annm62 är mitt söta namn på Insta!

      Kram från annlimkar@gmail.com

      Radera
  12. Oohh vilken fin termoskanna. Snart är det jul,jag fastnade adventljustake röd. Brickan våg var också tjusig. Med vänlig hälsning,
    // Giggi

    SvaraRadera
  13. Hej hej!!
    Jag gillar verkligen termosen !!!....även lergrytan och dom fina besticken!!!....mycket fint det finns hos Sweethomes !!
    Tjingeling från Bia !!

    SvaraRadera
  14. Wooo,klart jag vill vara med ♡ ...
    Jag tyckte BURGER PRESS MINI var lite häfrig hihi

    /Soliga Höstkramar

    SvaraRadera
  15. Mycket fin och praktisk termoskanna,för mig som älskar kaffe. Gillar även den orangefärgade runda gjutjärnsgrytan. Hälsningar Stina.

    SvaraRadera
  16. Gillar koppartermosen! Gold är snyggast. Usch, så läskig orm - hu!! Eller det som är kvar av den menar jag. Livrädd för ormar.

    Marina E

    SvaraRadera
  17. Oh my g** vilken vinst!!

    Jag tokgillar även VingaCutlery Gold Series besticken, mmm :) http://www.sweethome.se/sv/aw-14-Vinga-of-Sweden/vinga-cutlery-gold-series?group=prod_prod_grp-s2%2F236

    Fingers crossed nu

    Kram PIllan

    SvaraRadera
  18. Serveringsfat och skål Lukas grå gillar jag mycket!
    Vh.Anne-Mari

    SvaraRadera
  19. Hej!
    Jag gillar serveringsfatet Arabica Blue. Så fantastiskt snyggt!
    Camilla Sandmark
    kubbov30@gavlenet.se

    SvaraRadera
  20. Så snygg termos & det var svårt att välja EN snygg sak i sortimentet men jag gillade matlådan i silikon
    // Jennie

    SvaraRadera
  21. SCUBA laptop fodral är jättefint. Vill gärna vara med i tävlingen.

    /Tea

    SvaraRadera
  22. Hej
    Jag är gärna med och tävlar :)
    Gillar vinga cutlery black series.
    Av termosarna skulle jag vilja ha en kopparfärgad. Den matchar vår lampa och kopparsaker på väggarna i köket :)
    Ha en fin vecka!
    Mvh
    Malin Svensk Björck
    gizmobus@hotmail.com

    SvaraRadera
  23. GJUTJÄRNSGRYTA RUND NATUR gillas av mig!
    //Eva




    SvaraRadera
  24. Hej Verkligen snygg termoskanna! Gillar även Gjutjärnsgryta i natur, Serveringsfat Lukas och badrock Westerly <3
    Hej hopp! Monica :)

    SvaraRadera
  25. Eftersom jag är besatt av förkläden i denim så är det såklart min favvo!

    Kram jenny

    SvaraRadera
  26. Emma (@hemochinterior)28 september 2015 kl. 22:49

    Åh jag älskar guld! :) Vinga har ett underbart sortiment, jag gillar särskilt guldbesticken (Vinga cutlery gold series), serveringsfatet Lukas och de fina gjutjärnsgrytorna. Hoppas på tur så jag kan få dricka kaffe ur en guldkanna! :)

    SvaraRadera
  27. -Å så mycket fint som fanns. Bäddset British india och skålen Lucas fastnade jag för men finns så många vackra ting. Tack också för allt ni delar med er av,tycker det är så roligt att läsa om alla rolig och klokheter. Kram till er♥/Maria

    SvaraRadera
  28. Sååå mycket snyggt :) Kram och ha en fin dag

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej vännen, du tävlar aldrig men är alltid rar och tittar in och säger hej. Tävla gärna hos oss! Kram tillbaka. : )

      Radera
  29. Tänk att först få tag sig ett härlig dopp i Vänern o sedan krypa in i Vingas gosiga
    badrock! Vill givetvis tävla om en kanna, lämpligt att ha kaffet i efter doppet.
    Kram Nina T

    SvaraRadera
  30. Föll pladask för serveringsskål Lukas grå,skulle vara
    så fin att t ex servera en färgglad sallad ur!
    Ha det så gott/ Marie Lyander

    ragna_marie@hotmail.com

    SvaraRadera
  31. Så mycket snyggt! Föll verkligen för Vinga cutlery black series, så fräcka!
    /Sanna W

    SvaraRadera
  32. Finns mycket fint på hemsidan men det jag fastnade mest för nu var ett par jättemysig tofflor och en underbar pläd, hade passat bra nu till hösten. DUNTOFFLOR FURRY CHECK BLÅ/RÖD & BOMULLSPLÄD VINTAGE RED var mina favoriter :)
    Hälsningar Mia
    mia.h87@hotmail.com

    SvaraRadera
  33. Hos Sweethome finns så mycket fint att finna,
    och Termoskannan Majestic Gold vore en dröm att vinna.
    Vinga of Sweden har något som passar alla,
    ett par härliga Duntofflor att ta på när kvällarna är kalla.
    Här finns presenter för gamla som unga,
    fina Weekendbag, förkläden och vackra serveringsfat som får mitt hjärta att sjunga.
    Men denna Termoskanna är en njutbar finess,
    som gjord för en glödhet nobless!
    Den skulle vara perfekt i mitt kök,
    så snygg och praktiskt då man får oväntat besök.
    Om man vill ha nått smakrikt och hett,
    då är fyller man den med kaffe enkelt och lätt.
    Med den kan man mysa en stund
    med rostade bönor som grund.
    Nu vill jag bara få luta mig tillbaka,
    och hoppas att jag av denna underbar termos få fylla och smaka!
    En lång balanserad eftersmak och en doft av välbehag,
    detta skulle verkligen förgylla och rädda min dag!
    En termos i den vackra guld färgen,
    skulle glädja mig in i märgen!
    Hoppas hjärtligt att jag denna får vinna,
    då skulle jag bli en strålande glad kvinna!

    Trevlig helg!
    Med vänlig hälsning,
    Kia Udd
    ucli@spray.se

    SvaraRadera
  34. Jenny Söderlund8 oktober 2015 kl. 16:44

    Hejsan! Jag vill gärna vara med och tävla om termoskannan, otroligt snygg!
    På Sweethomes hemsida finns mycket fint från Vinga, men det mest klokrena är såklart lökbrillorna, perfekt kul "gå bort" present!

    Mvh,

    Jenny
    jennysoderlund@gmail.com

    SvaraRadera
  35. Hej hej!

    Oj det fanns gott om fina produkter från Vingas sortiment på Sweethomes hemsida. Bra tips där för jag har precis flyttat in i en ny lägenhet och letar efter nya köksprodukter. Jag fastnade för den otroligt vackra serveringsskålen Lukas. Jag hoppas på att turen kommer och knackar på hos mig och önskar dig en riktigt mysig helg!

    Hälsningar Frida Elmgren
    fridaelmgren@yahoo.se

    SvaraRadera
  36. Åhhhh så mycket fint. lukas skål miso blev en favorit.
    Hillevianna@hotmail.com

    SvaraRadera
  37. Officebottle blå är helt ljuvlig - man kan inte ha för många
    att njutaav att den är dekorativ eller dricka klunkar långa <3
    Termoskannan Majestic Gold är helt fantastisk minsann -
    hoppas och drömmer jag den vann <3
    Ha en fortsatt fin vecka,
    kram
    Stina

    SvaraRadera
  38. Självklart är jag med! Lukas är en jättefin skål!

    SvaraRadera

Välkommen med en trevlig kommentar eller en fråga så besvarar vi den så gott vi kan.