fredag 11 september 2015


Tävla 
med FINASTE MATTAN om en helårsprenumeration på Lantliv mat & vin!



Berätta för oss vad Lrf Media mer ger ut för tidningar, titta här:



Kommentera med ditt namn och du är med i tävlingen.

Dragning sker den 22/9

I samarbete med 



-    STORT  LYCKA  TILL!   -
______________________

Ö S R E G N ?


Handla här:



Ja... vad säger man när man ser sådant här? Man säger... JAAA TACK!



Sugen på att få nytt, kika här:


__________________________________

Använd i alla situationer!

Ny forskning från Handelshögskolan i Stockholm visar att chefer som har ett "meditativt förhållningssätt till arbetet" fattar bättre beslut. 

Det innebär att man skapar ett glapp mellan det som händer och hur man sedan reagerar på det. 

Vanligtvis reagerar man reflexmässigt, går på autopilot och befinner sig ständigt i samma gamla mönster. 
Orden är Lasse Lychnells, forskare på institutionen för företagande och ledning vid Handelshögskolan. 

När man skapar ett glapp tar man ett steg tillbaka och betraktar sig själv och sin reaktion. 

Med meditativt förhållningssätt kan man gå in i svåra situationer med en annan närvaro, få ett bättre förhållande till medarbetare och fatta klokare beslut.

Omskriven,  nedbantad version från Dagens industri lör-sön.

_________________________________

Glöm inte tävla om spännande bok till mysiga stunder i soffan i höst.


21 kommentarer:

  1. Lrf media ger ut tidningar under dessa kategorier det goda livet,drömmen om livet på landet,fritid,historia/retro,jord/skog och livet på landet. Här är några av tidningarna,hembakat,lantliv,härliga hund och land.,// Giggi

    SvaraRadera
  2. Älskar tidningar så jag vill gärna vara med 😊 Gods och gårdar är en annan tidning från Lrf media. Hoppas du får en fin dag Med vänlig hälsning, Tessan

    SvaraRadera
  3. LAND

    Med i denna underbara tävling. Fin helg till er!

    /Ingrid D

    SvaraRadera
  4. Lrf media ger ut många olika tidningar. Bl.a. Land, Tractor Power och Lantliv.
    Vh.Anne-Mari

    SvaraRadera
  5. Jag brukar köpa lösnummer av fina Gods&gårdar men aldrig tänkt på att Lrf ger ut den. Jag är gärna med i denna tävlingen och säger trevlig helg från Anna

    SvaraRadera
  6. Härliga hund är en av tidningarna och såklart man vill delta här! Önskar en helårsprenumeration och håller mina tummar för en vinst. Fin helg och här blåser löven ner och värmen stannade visst av nu. Snygg lägenhet bäst av allt är all förvaringen, enorm ju!

    Mathilda

    SvaraRadera
  7. Hej!
    Är gärna med och tävlar. Land, hembakat och Traktor Power är några av tidningarna som LRF ger ut.
    Camilla Sandmark
    kubbov30@gavlenet.se

    SvaraRadera
  8. Jaaa! Det här, årsprenumerationen, vill jag vara med och tävla om och hoppas på tur. LRF Media ger ut mina favorittidningar Lantliv och Härlig hund. Sedan en hel del andra fina magasin som Allt om vin, Jaktmarker och fiskevatten, Allt om historia. Många trevliga reportage och fina bilder till. Önskar er en riktigt fin helg. Kram

    SvaraRadera
  9. Hembakat. Härliga hund. Allt om vin. Hoppas på turen.
    Hillevianna@hotmail.com

    SvaraRadera
  10. Lantgårdar, hembakat, gods & gårdar är bara några av alla titlar som LRF media ger ut. Skulle älska en sån tidning som "Lantliv Mat o Vin". Kram//Annika

    SvaraRadera
  11. Älskar Lantliv och prenumererar på både den och på Lantliv Mat och Vin!

    Gud så fina stolar och matbord fin inspobild!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  12. Jag lovade ju att höra av mig när jag hade brickan med på bloggen. Kolla in nu. Ok jag är med.. lantliv, gods&gårdar, Allt om vin, hembakat.. Lantliv skulle jag gärna vilja läsa ett helt år. Kraaaam Pia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nämen, åh så trevligt! Vad glada vi blir att du visar din vinst! Tack, så roligt att se! : )

      Radera
  13. Åh, den prenumerationen hade suttit fint! Perfekt att sitta och bläddra i och välja. För att sedan peka åt maken vad han ska laga för mat ;-) Kanske jag kan våga mig på att testa också ;-)

    ATL, Driva eget, Jaktmarker & Fiskevatten, Militär historia, Släkthistoria, Allt om vin är några av tidningarna som ges ut av LRF Media.

    Nu håller jag tummarna!

    Kram Lena

    SvaraRadera
  14. Lantliv och Land...ger LRF bl.a ut....jag har prenumererat på Lantliv förut....men just nu har jag tillfälligt uppehåll ;))...en bra tidning !!.....skulle gärna vilja läsa mat o vin också, eftersom jag (vad jag vet) aldrig läst den !!
    Hoppas på tur så klart ;)))
    Kram och trevlig vecka !
    Bia

    SvaraRadera
  15. LRF Media ger bland annat ut "Härliga hund" och "Land". Jag skulle gärna ha "Lantliv Mat och Vin" som inspirationskälla ett år framåt..... :)
    Mvh Monica

    SvaraRadera
  16. LRF ger även ut Hembakat, Lantliv, Allt om historia m.fl. Jag vill gärna vinna en prenumeration! Har köpt som lösnummer någon gång, men aldrig prenumererat. Håller tummarna denna gång............!!!!! Kram

    SvaraRadera
  17. Jättebra tidning, jag är med. Och LRF ger ut
    många bra, tex Lantliv, Hembakat, Gods och Gårdar...
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  18. Tidningar om mat & vin inspirerar!
    Andra tidningar är bla Gods & gårdar, Land, Lantliv.

    SvaraRadera
  19. Vill gärna vinna då jag älskar mat och vin.
    De ger även ut Land, härliga hund mm
    Mvh Stina

    SvaraRadera

Välkommen med en trevlig kommentar eller en fråga så besvarar vi den så gott vi kan.